Bugün - 18 Ekim 2018 PerşembeKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
GÖREV BAŞINDA YAPILAN SALDIRIYA KINAMASİNOP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ görev şehidi Op.Dr.K..
130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
SAĞLIKLI VE FİT BİR 2017 İÇİN 17 ALTIN KURAL

Yeni bir yıla girerken öncelikle bugüne kadarsize kilo olarak geri dönen yanlışlarınızı bir kenarayazın ve “bunları bir daha asla yapmayacağım” diye kendinize söz verin.

Sağlık Haberi - 30 Aralık 2016 Cuma

(15:19)

Yeni bir yıla girerken öncelikle bugüne kadarsize kilo olarak geri dönen yanlışlarınızı bir kenarayazın ve “bunları bir daha asla yapmayacağım” diye kendinize söz verin. Hem fit hem de sağlıklı bir yıl geçirmek için ise bu kurallara dikkat edin.

 

Uzman Diyetisyen Nilay Keçeci Arpacı “2017 yılında sağlıklı ve fit olmak için” yapılması gerekenleri" anlattı:

 

1-    Bir yıl daha geçti. Siz yaşça büyüdükçe porsiyonlarınız küçülsün.

2-    Kahvaltınızı yapmadan güne başlamayın. Kahvaltınızayumurta bazı günler de kuruyemiş, 1 tatlı kaşığı kadar tahin-pekmez ikilisini ekleyin güne daha enerjik başlayın.

3-    Ara öğünleri atlamayın. Ara öğünlerde 1 avuç kuruyemiş, 1 meyve tüketin.

4-    Öğle yemeğini atlayıp, akşam yemeğiporsiyonunu büyütmeyin.

5-    Öğle ve akşam yemeklerinde besin değeri yüksek protein, lif kaynağı besinler tüketmeye çalışın.

6-    Ne yersem “o olurum” mottosuna inanın. Yemek tabağınızın yarısından fazlasının sebze olmasına dikkat edin.

7-    Yemekte tuzluk kullanma alışkanlığını bırakın. Yemeğin içindeki tuz miktarı sizin için yeterli olacaktır.

8-    Spor sonrası kendinizi ödüllendirmek gibi bir düşünce ile tatlı, hamur işi, kızartma tüketmeyin. Protein ağırlıklı beslenin.

9-    Sağlıklı kalmak ve sağlıkla zayıflamak için günde en az 1.5-2 litre su tüketin.

10- Ağır şerbetli ve hamur işi tatlılara küsün, seçiminiz haftada 1-2 kere sütlü tatlılar olsun.

11- Vücuttan zararlı toksinleri atmak ve daha enerjik olmak için belirli dönemlerde uzman görüşü alarak detoks yapın.

12- Kendinizi mutsuz hissettiğinizde ya da şeker ihtiyacı duyduğunuzda muz, ananas ya da çilektüketin.

13- Gece yatmadan en az 2-3 saat önce yemek tüketimini bırakın.

14- Sağlık reçeteniz için hareket en önemli ilaçtır. Tv ve bilgisayar başında yarım saatten fazla sabit durmayın. Asansöre binmeyin, merdiven çıkın. Arabaya, otobüse binmek yerine yürümeyi tercih edin.

15- Haftada en az 3 gün 30-45 dakika hafif tempolu yürüyüş ve egzersiz yapın.

16- Kilo aldığınız için giyemediğiniz kıyafetlerinizi tekrar giyebilmek için kendinizle yarışın.

17- Uyku açlık ve tokluk hissini düzenler. Saat 23.00-07.00 aralığında 7-8 saat uyumaya özen gösterin.


Kaynak / Editör: Özkan AKAR Okunma 755

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


SağlıkHaberleri

DİYABETLİ HASTALARA YAZ ÖNERİLERİ
OMURGA EĞRİLİĞİ DAHA ÇOK GENÇ KIZLARI VURUYOR
BAHAR YORGUNLUĞUNUN ÇARESİ SÜT
SICAKLAR, STRESİ TETİKLİYOR!
FIRÇALAMA SÜRESİ EN AZ 2 DAKİKA OLMALIDIR
BÖLGESEL ASKOM TOPLANTISI SİNOP’TA YAPILDI
ÇOCUĞUNUZUN İDRAR YAPMA SORUNU VARSA BÖBREK REFLÜSÜ OLABİLİR!‏
KALP SAĞLIĞINI KORUMAK İÇİN; YEMEK PİŞİRİRKEN KULLANDIĞINIZ YAĞA DİKKAT!

Diğer Haberler

BAHAR ALERJİSİ KAPIYI ÇALIYOR
DEPRESYONA DÖNÜŞEN RUH HALİNE DİKKAT!
KURBAN BAYRAMINIZI
AK PARTİ AİLESİNDEN ÖZEL ORGANİZASYONA TAM DESTEK
ÖZEL AÇIKLAMA
FLÖRT ŞİDDETİ EN ÇOK 16-24 YAŞ GRUBUNU ETKİLİYOR
KILIÇDAROĞLU SİNOP'A GELİYOR
KOSGEB & KOSİDEF ELELE
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız8 Kişi (% 7 )
   Hayır22 Kişi (% 20 )
   Evet80 Kişi (% 72 )

Toplam 110 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Bu dünya çalışma yeridir. Ücret alınacak yer, ahirettir.


(İMAM-I RABBANİ (R.A))


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace