Bugün - 17 Aralık 2018 PazartesiKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
GÖREV BAŞINDA YAPILAN SALDIRIYA KINAMASİNOP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ görev şehidi Op.Dr.K..
130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
D VİTAMİNİ İÇİN HER GÜN 15 DAKİKA GÜNEŞLENİN

Kemiklerimizin güçlü ve sağlıklı kalabilmesi bütün vücut sağlımız için önemli.

Turizm Haberi - 27 Ağustos 2015 Perşembe

(12:58)

Kemiklerimizin güçlü ve sağlıklı kalabilmesi bütün vücut sağlımız için önemli. Kalsiyum, D vitamini, protein gibi besin maddeleri dışında kişinin yaşam tarzı da kemiklerin gelişimi için önem taşıyor. Liv Hospital Ulus Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Hilal Yıldız kemik kemik sağlığını korumanın püf noktalarını anlattı.

·        Haftada 3 gün düzenli yürüyüş yapın ve hafif ağırlıklarla çalışın. Kas iskelet sisteminin uzun süre sağlıklı çalışması için şart!

·        Kilo almayın. Kilo her konuda sorun yaratabileceği gibi kas iskelet sistemine de zarar verir. Eklemlerin üzerine binen yük ne kadar az olursa o eklem o kadar uzun ömürlü olur.

·        Sigara içmeyin. Sigarada dolaşımı bozduğu için özellikle kıkırdak beslenmesini bozuyor. Kıkırdak problemi yaratabiliyor.

·        Ayak sağlığınıza dikkat edin ve sağlıklı ayakkabılar giyin. Kas iskelet sisteminin en ihmal edilen bölümü ayaklar. Aslında ayak sağlığına çok dikkat etmek gerekiyor. Çünkü vücudu taşıyor. Ve hayat kalitesini direkt etkiliyor. Ayakta oluşacak problemleri hafife almamak ve mümkün olduğunca modası olan değil de sağlıklı ayakkabılar giymek gerekir.

·        D vitamini için güneşten her gün yeteri kadar faydalanın. Bu her gün en az 15 dakika anlamına geliyor. Yeteri kadar C vitamini alın. D ve C vitamini kemik ve eklemlerin uzun ömürlü olması için gerekli vitaminlerdir. Özellikle D vitamini eksikliğine kemik sisteminin tahammülü yoktur.

·        Yeterince yoğurt ve peynir tüketin. Özellikle çocukluktan itibaren hatta ömür boyu yoğurt ve peynir tüketin. Kalsiyum depolarını zamanında ne kadar iyi doldurursak yaşlılıkta o kadar işimize yarar. Kas ve kemik sağlığı için gereklidir.


Kaynak / Editör: Özkan AKAR Okunma 1102

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


TurizmHaberleri

SU TÜKETİMİ YAZ AYLARINDA 10-12 LİTREYE ÇIKMALIDIR
KAYSERİ VALİSİ ORHAN DÜZGÜN SİNOP’TA
5. TURİZM İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜRKİYE’DEKİ ALABALIK TÜRLERİ VE DAĞILIM ALANLARI KONFERANSI SİNOP’TA YAPILDI
BU YAZ AŞKSIZ GEÇMEZ
SİNOP ANLATILMAZ YAŞANIR
SİNOP KÜLTÜR VE TURİZM DERNEĞİ YENİLİKLERİN ÖNCÜSÜ
CAMADAN “KRUVAZİYER TURİZMİNİN BÜYÜKLÜĞÜ YILLIK 40 MİLYAR DOLAR, BU PASTADAN PAY ALABİLİRİZ”

Diğer Haberler

DEDEKTİF BAŞKAN
HİZMET VE PROJE SİYASETİ
KATARAKTA DİKİŞSİZ AMELİYAT
VALİ ÇETİNKAYA’DAN İADE-İ ZİYARET
GENEL SEKRETERDEN PERSONEL ZİYARETİ
TAPU İÇİN FAZLA MASRAF ÖDEMEYİN!
BOYABAT GÜNDEM GAZETESİ YAYIN EKİBİ
VALİ KÖŞGER'İ DUYGULANDIRAN VEDA YEMEĞİ
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız10 Kişi (% 8 )
   Hayır23 Kişi (% 20 )
   Evet80 Kişi (% 70 )

Toplam 113 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Avcı değilsin; avdan bahsetme! Okumadığın bir şeyi tefsir etme. Eğer hakikat üstadı senden mana sorarsa; kendi gördüğünü anlat; Pirini gördüğünü değil?


(Ömer Hayyam)


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace