Bugün - 25 Nisan 2018 ÇarşambaKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
RAMAZAN AYININ MÜJDECİSİ VE ÜÇ AYLARIN BAŞLANGICIAK Parti Sinop İl Başkanı Ali Çöpcü Regaip Kandili nedeniy..
130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
D VİTAMİNİ İÇİN HER GÜN 15 DAKİKA GÜNEŞLENİN

Kemiklerimizin güçlü ve sağlıklı kalabilmesi bütün vücut sağlımız için önemli.

Turizm Haberi - 27 Ağustos 2015 Perşembe

(12:58)

Kemiklerimizin güçlü ve sağlıklı kalabilmesi bütün vücut sağlımız için önemli. Kalsiyum, D vitamini, protein gibi besin maddeleri dışında kişinin yaşam tarzı da kemiklerin gelişimi için önem taşıyor. Liv Hospital Ulus Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Hilal Yıldız kemik kemik sağlığını korumanın püf noktalarını anlattı.

·        Haftada 3 gün düzenli yürüyüş yapın ve hafif ağırlıklarla çalışın. Kas iskelet sisteminin uzun süre sağlıklı çalışması için şart!

·        Kilo almayın. Kilo her konuda sorun yaratabileceği gibi kas iskelet sistemine de zarar verir. Eklemlerin üzerine binen yük ne kadar az olursa o eklem o kadar uzun ömürlü olur.

·        Sigara içmeyin. Sigarada dolaşımı bozduğu için özellikle kıkırdak beslenmesini bozuyor. Kıkırdak problemi yaratabiliyor.

·        Ayak sağlığınıza dikkat edin ve sağlıklı ayakkabılar giyin. Kas iskelet sisteminin en ihmal edilen bölümü ayaklar. Aslında ayak sağlığına çok dikkat etmek gerekiyor. Çünkü vücudu taşıyor. Ve hayat kalitesini direkt etkiliyor. Ayakta oluşacak problemleri hafife almamak ve mümkün olduğunca modası olan değil de sağlıklı ayakkabılar giymek gerekir.

·        D vitamini için güneşten her gün yeteri kadar faydalanın. Bu her gün en az 15 dakika anlamına geliyor. Yeteri kadar C vitamini alın. D ve C vitamini kemik ve eklemlerin uzun ömürlü olması için gerekli vitaminlerdir. Özellikle D vitamini eksikliğine kemik sisteminin tahammülü yoktur.

·        Yeterince yoğurt ve peynir tüketin. Özellikle çocukluktan itibaren hatta ömür boyu yoğurt ve peynir tüketin. Kalsiyum depolarını zamanında ne kadar iyi doldurursak yaşlılıkta o kadar işimize yarar. Kas ve kemik sağlığı için gereklidir.


Kaynak / Editör: Özkan AKAR Okunma 966

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


TurizmHaberleri

SİNOP FESHANE TANITIM GÜNLERİ YAPILACAK
GÜNÜBİRLİK SAMSUN SİNEMA KEYFİ
4.SİNOP TURİZM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ANKARA’DA YAPILDI
KAYSERİ VALİSİ ORHAN DÜZGÜN SİNOP’TA
PANAYIR GÜZELİ SEÇİLDİ
36 ÜLKE VE 60 İLİN KATILIMIYLA 10. TRAVEL TURKEY İZMİR TURİZM FUARI START VERDİ
BAŞBAKANLIK MÜŞAVİRİ ÖZGÜR ÖZASLAN’DAN ZİYARET
NP TOUR 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINDA HAYALLERİ GERÇEĞE DÖNÜŞTÜRDÜ

Diğer Haberler

KÖŞGER ÖDÜLLENDİRDİ
KENAN ARAL “TÜRKİYE KAMU ŞEFLERİ DERNEĞİ EGE BÖLGE TOPLANTISINDA”
BELEDİYEDEN 20 BİN ÖĞRENCİYE KIRTASİYE ÇEKİ
“15 TEMMUZ DESTANI” FOTOĞRAFLARLA SİNOP ÜNİVERSİTESİNDE YAŞATILACAK
İPİ GÖĞÜSLEYEN PARTİ AK PARTİ
Japonya'da 8,9 büyüklüğünde deprem
Kanalizasyonda ceset bulundu
BAŞKAN ŞEFİK ÇAKICI'DAN İL GENEL MECLİS BAŞKANINA HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız8 Kişi (% 7 )
   Hayır22 Kişi (% 20 )
   Evet79 Kişi (% 72 )

Toplam 109 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Kadınları okutunuz, kadını okutmayan millet yükselemez?


(Hacı Bektaşı Veli)


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace