Bugün - 25 Kasım 2017 CumartesiKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
CHP SİNOP MİLLETVEKİLİ BARIŞ KARADENİZ “HER BEŞ GENCİMİZDEN BİRİ İŞSİZAKP’Lİ OLMAYANA İŞ YOK’ DEVRİ KAPANIYOR CHP Sinop Milletvekili..
EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
BAHAR YORGUNLUĞUNU CİDDİYE ALIN!

Üsküdar Üniversitesi NPİSTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesi’nden Uzman Klinik Psikolog İhsan Öztekin, “bahar sendromu” olarak da adlandırılan bu durumun çoğunlukla ciddiye alınmadığını belirterek bahar yorgunluğunun kimi zaman bazı kişilerde depresyona kadar götüren sonuçlar doğurabildiğini söyledi.

Yaşam Haberi - 14 Mart 2015 Cumartesi

(13:49)

Üsküdar Üniversitesi NPİSTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesi’nden Uzman Klinik Psikolog İhsan Öztekin, “bahar sendromu” olarak da adlandırılan bu durumun çoğunlukla ciddiye alınmadığını belirterek bahar yorgunluğunun kimi zaman bazı kişilerde depresyona kadar götüren sonuçlar doğurabildiğini söyledi.

Uyum çabası kaygı yaratabiliyor

Bahar yorgunluğunun her şeyden önce önemsenmesi ve ciddiye alınması gereken bir durum olduğuna dikkat çeken uzman psikolog Öztekin, şu değerlendirmelerde bulundu:

İşte o belirtiler

Öztekin, bahar yorgunluğunun belirtilerini de şöyle sıraladı:

“Bitkinlik, neşesizlik, uyuşukluk, yorgunluk, eklem ağrıları, uykuya dalamamak ve uyanamamak, sürekli sıkıntı hali”

Bahar yorgunluğuna karşı 10 altın öneri

Uzman klinik psikolog İhsan Öztekin, bahar yorgunluğunu yenmek için de şu tavsiyelerde bulundu:

Özellikle kıştan bahara geçerken bol vitamin almak gerekiyor. Vücut özellikle B ve C vitaminleri ile potasyuma ihtiyaç duyar.

Günde 3 litre su için.

Alkol kullanıyorsanız mümkün olduğunca azaltın.

Bol bol egzersiz yapın. Hareket edin, 30 - 45 dakikalık yürüyüşler yapın.

Güneşlenin.

Gelecek kaygısını yaşamak yerine sürprizlerin güzel olduğunu düşünün.

Erken kalkmak da bahar yorgunluğunu atmak açısından çok önemli.

Uyku saatine dikkat etmek gerekiyor. Yatmadan önce sıkıntılı konuları aklınızdan uzaklaştırın, hoşunuza giden konuları düşünün.

Kendinizi kötü haberlere, uyuşukluğa teslim etmeyin. Silkinin. ‘Ben güçlüyüm, istediklerimi yapabilirim’ derseniz kendi dışınızdaki dünya ile daha kolay başedebilirsiniz.

Eğer tekrarlayıcı ve ilerleyici bir enerji kaybı ve bitkinlik sorunu yaşıyorsanız, bu sorunun çözümü için tıbbi yardım isteyin.


Kaynak / Editör: Özkan AKAR Okunma 1012

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


YaşamHaberleri

SİNOPSPOR SİLDİ SÜPÜRDÜ
Sağlam, hakemlerden dert yandı
"Duruşumuzdan taviz vermeyeceğiz"
HER DAİM GENÇ BABA OLMANIN İPUÇLARI!
YAŞLI İNSANLAR SICAK HAVALARDA NELERE DİKKAT ETMELİ?
MÜŞTERİLERİYLE BİRLİKTE İFTAR YAPTI
DOĞUM GÜNÜNDE İMZAYI ATTI
ZEYTİN YİYEREK NASIL FİT KALINIR? İŞTE YANITI

Diğer Haberler

VALİ ÇETİNKAYA SEVİNDİ SEVİNDİRDİ
SABAH AKŞAM GÜNDE 2 ANTRENMAN
VALİLER ÇANKAYA KÖŞKÜNDE
KARAKUM YOLU YENİLENİYOR
TARIM VE SAĞLIK BAKANLIĞI STANDARTLARINA UYGUN TADİLAT ÇALIŞMALARI
BAŞKAN ÖZ " BASIN, KENTLERİN GELİŞİMİNDE DE ÖNEMLİ BİR KATKI SAĞLAMAKTADIR"
AK PARTİ ADAY ADAYI ÇETİN “GÜÇLÜ BİR TÜRKİYE İÇİN HİZMETE TALİBİZ“
SİNOP TEK LİSTE İLE GENEL KURULUNU YAPTI
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız8 Kişi (% 7 )
   Hayır19 Kişi (% 18 )
   Evet78 Kişi (% 74 )

Toplam 105 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Fikir sahibi olmaya,mal sahibi olmaktan fazla ihtiyaç duyacağımız gün gerçek zenginliğin sırrını bulacağız.


(PEYAMİ SAFA)


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace