Bugün - 21 Mayıs 2018 PazartesiKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
RAMAZAN AYININ MÜJDECİSİ VE ÜÇ AYLARIN BAŞLANGICIAK Parti Sinop İl Başkanı Ali Çöpcü Regaip Kandili nedeniy..
130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
METABOLİZMAYI ATEŞLE!

Hem bedenimizi hem de ruhumuzu yaza hazırlamanın tam zamanı.

- 26 Mayıs 2014 Pazartesi

(12:31)

Hem bedenimizi hem de ruhumuzu yaza hazırlamanın tam zamanı. Hayatınızda yapacağınız küçük değişikliklerle, hayalinizdeki görüntüye kavuşmanız mümkün. Kış aylarının soğuk ve kapalı havası birçok kişinin hareketsiz kalmasına, kilo almasına, spordan ve hatta sosyal hayattan uzaklaşmasına neden oluyor. Bu olumsuz beden ve ruh hallerinden kurtulmanın zamanı geldi. Liv Hospital Beslenme ve Diyet Uzmanı Sanem Apa yaza hazırlanmanın ipuçları hakkında bilgi verdi.

·         Metabolizmanın çalışması ve beyin performansı için en önemli öğün olan kahvaltıyı kesinlikle atlamayın.

·         Beyaz rafine edilmiş besinler yerine tam buğday, çavdar, kepek gibi rafine edilmemiş tahılları tercih edebilirsiniz.

·         Kefir ve prebiyotik yoğurtlar tüketmek sindirim sisteminizi ve dolayısıyla bağışıklık sisteminizi destekler.

·         Sebze ve meyveler C vitamini açısından zengin besinlerdir. Mandalina, kivi, kuşburnu ve portakal gibi meyvelerle, ıspanak, pazı, sivribiber, brokoli, Brüksel lahanası gibi yeşil yapraklı sebzelerin tüketimini artırın.

·         Kafeinli içecekleri azaltın. Kahve, çay, soğuk içecekler, kakao ve benzerleri gibi kafeinli içecekler yerine “Beyaz çay” gibi bitkisel çayları rahatlatıcı etkilerinden de yararlanmak için tercih edebilirsiniz. Beyaz çay sağlıklı beslenme alışkanlıları ile birlikte gün içinde 2- 3 fincan tüketildiğinde metabolizmayı canlandırıcı etki gösterir.

·         Geceleri yağlı ve çok miktarda yemek yememeye özen gösterin. Gece yavaşlayan metabolizma bir de ağır ve yağlı besinlerin sindirimi için zorlanmamalı.

·         Az az, sık sık yemek yemeyi tercih etmeliyiz.

·         Sabahları özellikle aç karnına yapılan yürüyüşler metabolizmayı canlandırmada destek sağlar.

·         Yaban mersini antioksidan kapasitesi nedeniyle çok iyi bir ara öğün alternatifi olabilir.


Kaynak / Editör: İHA - sinopcomtr Okunma 838

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


Haberleri

DEĞERLİ SİNOPLU HEMŞEHRİLERİM,
CENNET ANNELERİN AYAKLARI ALTINDADIR
KÖYDES TOPLANTISI YAPILDI
AK BAŞKANLAR ANKARA'DA BULUŞTU
SİNOP KANALİZASYON DERİN DENİZ DEŞARJI ÇALIŞMASI
BİR ÖMRE BEDEL BİR GECEDİR
RESTORASYONU TAMAMLANAN BEŞ YILDIZLI OTEL KONFORUNDA KÜTÜPHANE OKURLARINA AÇILDI
BAŞKAN TOKMAK KONGRE ÖNCESİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI DÜZENLEDİ

Diğer Haberler

KURBAN ETİ 3 AYDA TÜKETİLMELİ
SİNOP KARTPOSTALLARI YOLA ÇIKIYOR
KOSGEB HİBE VE DESTEK PROGRAMLARI ANLATILDI
SİNOP İSTANBUL HAVAYOLUNA BORAJET'TE GİRDİ
Japonya'da 8,9 büyüklüğünde deprem
DENİZ KÜREĞİ YARIŞLARINDA SİNOP’A ALTIN MADALYA
MOBİLYA SEKTÖRÜNE İHRACAT EĞİTİMİ
BAŞKAN ÖZDEMİR YETKİLİLERİ UYARDI..!!!
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız8 Kişi (% 7 )
   Hayır22 Kişi (% 20 )
   Evet79 Kişi (% 72 )

Toplam 109 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Az iş gören el daha hassas olur


(Shakespeare)


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace