Bugün - 24 Ocak 2018 ÇarşambaKünyemizSayfalarReklamlarHakkımızda
images/habersistemi_06.pngimages/habersistemi_07.png
 
Sinop   19°C
 
130 YILLIK DİKİŞ MAKİNESİ sahibinden.com’un “Antika” kategorisinde yer alan yaklaşı..
CHP SİNOP MİLLETVEKİLİ BARIŞ KARADENİZ “HER BEŞ GENCİMİZDEN BİRİ İŞSİZAKP’Lİ OLMAYANA İŞ YOK’ DEVRİ KAPANIYOR CHP Sinop Milletvekili..
METABOLİZMAYI ATEŞLE!

Hem bedenimizi hem de ruhumuzu yaza hazırlamanın tam zamanı.

- 26 Mayıs 2014 Pazartesi

(12:31)

Hem bedenimizi hem de ruhumuzu yaza hazırlamanın tam zamanı. Hayatınızda yapacağınız küçük değişikliklerle, hayalinizdeki görüntüye kavuşmanız mümkün. Kış aylarının soğuk ve kapalı havası birçok kişinin hareketsiz kalmasına, kilo almasına, spordan ve hatta sosyal hayattan uzaklaşmasına neden oluyor. Bu olumsuz beden ve ruh hallerinden kurtulmanın zamanı geldi. Liv Hospital Beslenme ve Diyet Uzmanı Sanem Apa yaza hazırlanmanın ipuçları hakkında bilgi verdi.

·         Metabolizmanın çalışması ve beyin performansı için en önemli öğün olan kahvaltıyı kesinlikle atlamayın.

·         Beyaz rafine edilmiş besinler yerine tam buğday, çavdar, kepek gibi rafine edilmemiş tahılları tercih edebilirsiniz.

·         Kefir ve prebiyotik yoğurtlar tüketmek sindirim sisteminizi ve dolayısıyla bağışıklık sisteminizi destekler.

·         Sebze ve meyveler C vitamini açısından zengin besinlerdir. Mandalina, kivi, kuşburnu ve portakal gibi meyvelerle, ıspanak, pazı, sivribiber, brokoli, Brüksel lahanası gibi yeşil yapraklı sebzelerin tüketimini artırın.

·         Kafeinli içecekleri azaltın. Kahve, çay, soğuk içecekler, kakao ve benzerleri gibi kafeinli içecekler yerine “Beyaz çay” gibi bitkisel çayları rahatlatıcı etkilerinden de yararlanmak için tercih edebilirsiniz. Beyaz çay sağlıklı beslenme alışkanlıları ile birlikte gün içinde 2- 3 fincan tüketildiğinde metabolizmayı canlandırıcı etki gösterir.

·         Geceleri yağlı ve çok miktarda yemek yememeye özen gösterin. Gece yavaşlayan metabolizma bir de ağır ve yağlı besinlerin sindirimi için zorlanmamalı.

·         Az az, sık sık yemek yemeyi tercih etmeliyiz.

·         Sabahları özellikle aç karnına yapılan yürüyüşler metabolizmayı canlandırmada destek sağlar.

·         Yaban mersini antioksidan kapasitesi nedeniyle çok iyi bir ara öğün alternatifi olabilir.


Kaynak / Editör: İHA - sinopcomtr Okunma 758

Bu habere hiç yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazın !


Haberleri

MECLİS BÜTÇE OTURUMLARI DEVAM EDİYOR
TÜRK TELEKOM SİNOP BÖLGE MÜDÜRLERİ TOPLANTISI
İL GENEL MECLİSİ MAYIS AYI İLK TOPLANTISI YAPILDI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ULAŞIM KONUSUNDA DERTLİ
YENİ YIL TÜM HALKIMIZA HAYIRLI OLSUN
UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ BAŞLADI!
VAKIF BİLİNCİNİ AŞILAMALIYIZ
KÖŞGER CANLI YAYINDA

Diğer Haberler

ERFELEKLİ MUHTARLAR TBMM’YE ÇIKARMA YAPTI
VEKİL CENGİZ TOKMAK’TAN ÇAT KAPI ŞANTİYE DENETİMİ
KLASİK TÜRK EDEBİYATINDA KADIN İMGESİ
BOŞANMA KARARI ÇOCUĞA NASIL SÖYLENMELİ?
UYKUSUZ YOLA ÇIKMAYIN KAPKAÇLARA UYANIK OLUN
ATATÜRK PARKI YER DÖŞEMELERİ YENİLENİYOR
SOSYAL GÜVENLİK SİGORTALILIĞI TOPLANTISI
SİNOP KARADENİZ YELKEN KULÜBÜ TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU
Ulusal Gazeteler
Yazarlar

EN DEĞERLİ OSMANLI PARASI ALMANYA’DA ORTAYA ÇIKTIPara koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var mı yok mu diye..
En Çok Okunanlar


Sakarya Caddesi Yayalaştırma Projesi'ni destekliyor musunuz?


Anketler
   Kararsız8 Kişi (% 7 )
   Hayır20 Kişi (% 18 )
   Evet79 Kişi (% 73 )

Toplam 107 Kişi


Hava Durumu
Şehir
(Sinop)
Bugün
16°C - 19°C
Cuma
14°C - 20°C
Pazar
14°C - 21°C
Salı
17°C - 23°C

Günün Sözü


Verilen emaneti yerine getirmek, en üstün doğruluktur.


(HZ.EBUBEKİR (R.A))


Arşiv Getir

Facebook


pornoerdem aydıngereksiz işler uzmanıakaewn
Künyemiz Sayfalar Reklamlar Hakkımızda Facebook FriendFeed Twitter MySpace